Miért előnyös a mediterrán étrend az egészségre?

Áttérés mediterrán étrendre a szív egészsége érdekében. Így növelhetjük tíz évvel az élettartamot az étrend megváltoztatásával

Tartalom

    Finomítatlan gabonafélék, valamint gabona- és kenyértermékek: mindezt naponta fogyasztják Zsírszegény vagy alacsony zsírtartalmú tejtermék: adag Olívaolaj: fő hozzáadott zsír Fokhagyma, hagyma, gyógynövények és fűszerek: sok haszna Heti a bevitel a következők átlaga: Hal: 4 vagy 5 adag Olajbogyó, hüvelyesek és diófélék: több mint 4 adag Burgonya: 4 vagy 5 adag Sajt és joghurt: mértékkel Édesség: adag havi Vörös hús és húskészítmények: adag Beállíthatja céljait, hogy lassan végrehajtsa ezeket a változtatásokat.

    hogyan lehet a magas vérnyomást népi módon kezelni

    A fokhagyma használata főzés közben, hetente néhány halételekre való áttérés, a hüvelyesek használata az étkezésekben hetente kétszer, a feldolgozott élelmiszerek korlátozása, valamint a kapribogyó hozzáadása a salátákhoz, húsokhoz és mártásokhoz kezdődik. Arról van szó, hogy tisztában legyen azzal, hogy több tápanyagot nyer az élelmiszerekből, és táplálja egészségét.

    a magas vérnyomás által beszűkült erek

    Bouchenak, M. Carlsen, M. Nutr J. Cavagnaro, P. Chan, D. Chan, J. Chiva-Blanch, G. Cicerale S. Dajas, F. De Lorgeril, M. Feskens, E. Fetterman, J. García-López, M. Eur J Előző Cardio Guttler, N. Cardiol Res Pract Haber, B. Kaluza, J. Khalatbary, A. Nutr Neurosci Larsson, S. Mariani-Costantini A, Nutrition, Martorana M, fitoterápia. Pellegrini N, J Nutr, Skouroliakou M, J Med Food, Sofi F, BMJ, Tlili N, fitoterápia, Tomaino A, Biokémia, Traka MH, Plant Cell, A Népi Gyógyászat.

    menta tinktúra magas vérnyomás ellen